Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko pracy ds. mienia komunalnego i kasjer

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko pracy ds. mienia komunalnego i kasjer
Okres obejmowania stanowiska:
od 2023-11-15
Obowiązki:
  1. Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktywów trwałych Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych.
  2. Prowadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia Urzędu Gminy.
  3. Dokonywanie przeszacowań i umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  4. Sporządzenie sprawozdań o stanie i ruchu środków trwałych.
  5. Prowadzenie spraw dotyczących inwentaryzacji składników majątku.
  6. Załatwianie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
  7. Przygotowanie wniosków do wojewody o przekazanie gminie dotacji celowych na postępowanie w sprawie zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej i jego wypłatę.
  8. Sporządzanie okresowych i rocznych rozliczeń dotacji oraz okresowych i rocznych sprawozdań rzeczowo – finansowych z realizacji wypłat zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
  9. Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Gminy (pobór gotówki z banku, rozliczanie rachunków gotówkowych, sporządzanie raportów kasowych).
  10. Obsługa programu płatności bezgotówkowych z wykorzystaniem terminalu POS.
  11. Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych osób fizycznych i prawnych.
  12. Podejmowanie czynności egzekucyjnych w stosunku do osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej w przypadku nieregulowania należności podatkowych (wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych oraz stosowanie innych środków egzekucyjnych przewidzianych prawem).
  13. Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.
  14. Prowadzenie postępowań w sprawach udzielania ulg podatkowych, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów płatności podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych i od osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, z uwzględnieniem przepisów z zakresu pomocy publicznej.

(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko pracy ds. mienia komunalnego i kasjer
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 11

Obowiązki:

Do zakresu zadań STANOWISKA PRACY DS. MIENIA KOMUNALNEGO I KASJER (FP-IV)w szczególności należy:
1. Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktywów trwałych Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych.
2. Prowadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia Urzędu Gminy.
3. Dokonywanie przeszacowań i umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
4. Sporządzenie sprawozdań o stanie i ruchu środków trwałych.
5. Prowadzenie spraw dotyczących inwentaryzacji składników majątku.
6. Załatwianie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
7. Przygotowanie wniosków do wojewody o przekazanie gminie dotacji celowych na postępowanie w sprawie zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej i jego wypłatę.
8. Sporządzanie okresowych i rocznych rozliczeń dotacji oraz okresowych i rocznych sprawozdań rzeczowo – finansowych z realizacji wypłat zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
9. Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia mienia gminnego.
10. Wydawanie kart drogowych oraz ewidencja i rozliczanie paliwa do pojazdów i sprzętu mechanicznego.
11. Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Gminy (pobór gotówki z banku, rozliczanie rachunków gotówkowych, sporządzanie raportów kasowych).
12. Obsługa programu płatności bezgotówkowych z wykorzystaniem terminalu POS.
13. Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych osób fizycznych i prawnych.
14. Podejmowanie czynności egzekucyjnych w przypadku nieregulowania należności z tytułu podatku od środków transportowych (wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych oraz stosowanie innych środków egzekucyjnych przewidzianych prawem).
15. Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.
16. Prowadzenie postępowań w sprawach udzielania ulg, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów płatności podatku od środków transportowych, z uwzględnieniem przepisów z zakresu pomocy publicznej.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kołodziejczyk Jarosław
Data wytworzenia informacji:
2019-01-14
Osoba wprowadzająca informację:
Kołodziejczyk Jarosław
Dodano do BIP dnia:
2019-02-13