Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Stanowisko pracy ds. promocji i komunikacji społecznej
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko pracy ds. promocji i komunikacji społecznej
Godziny przyjęć i nr pokoju:
pokój nr 15
Obowiązki:
Do zakresu zadań Stanowiska pracy ds. Promocji i Komunikacji Społecznej w szczególności należy:
- Planowanie i wdrażanie działań marketingowych.
- Opieka nad strona internetową.
- Prowadzenie i koordynowanie profili w mediach społecznościowych.
- Przygotowywanie informacji na temat działalności urzędu i organów gminy dla środków masowego przekazu.
- Utrzymywanie stałych kontaktów z jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi gminy.
- Współpraca z jednostki organizacyjnymi, stowarzyszeniami, sołectwami i innymi organizacjami przy opracowywaniu rocznego kalendarza imprez.
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem patronatu Wójta Gminy.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi w ramach kompetencji Gminy, w tym: opracowywanie rocznego programu współpracy, organizowanie otwartego konkursu ofert na realizację przez podmioty niepubliczne zadań samorządu, współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej ze stowarzyszeniami oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań statutowych.
- Koordynowanie współpracy Gminy z zagranicą w ramach porozumień partnerskich oraz udziałem gminy w związkach, stowarzyszeniach.
- Pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie, w tym sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw i prowadzenia akt spraw.
- Organizowanie biblioteki urzędu: prowadzenie ewidencji zasobu bibliotecznego, uzupełnianie zbiorów – zakup książek i wydawnictw, prowadzenie zbioru wydawnictw informacyjnych i reklamowych Gminy, prowadzenie ewidencji wypożyczeń, weryfikacja przydatności i brakowanie zbiorów.
- Prowadzenie ewidencji podręcznej sprzętu kuchennego.
- Tworzenie Kroniki Gminy Strzyżewice.
- Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań związanych z funduszem sołeckim i współpraca w tym zakresie z sołectwami, a przed wszystkim: przekazywanie sołtysom informacji o wysokości środków przypadających na sołectwo w danym roku, przekazywanie Wojewodzie informacji o wysokości środków przypadających na sołectwo w danym roku oraz występowanie o zwrot części wydatków wykonanych w ramach funduszu sołeckiego,przyjmowanie i sprawdzanie prawidłowości sporządzenia wniosków zebrań wiejskich w sprawie przeznaczenia środków funduszu sołeckiego,monitorowanie harmonogramu czynności, związanych z tworzeniem
i realizacją funduszu sołeckiego.
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Budzyńska Elżbieta
Data wytworzenia informacji:
2023-01-02
Osoba wprowadzająca informację:
Kołodziejczyk Jarosław
Dodano do BIP dnia:
2021-05-04