Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Justyna Pruś
Telefon
815669605
Stanowiska
Godziny przyjęć:

pok. nr 24

Obowiązki:

Do zakresu zadań Kierownika Referatu Rozwoju, Inwestycji i Infrastruktury w szczególności należy:

1. Organizacja i nadzór merytoryczny nad realizacją zadań należących do Referatu. Koordynacja prac referatu w celu właściwej, terminowej realizacji zadań.

2. Opracowywanie propozycji rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych  i ich aktualizacja.

3. Realizacja inwestycji gminnych z zakresu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz kubaturowych obiektów budowlanych.

4. Przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy w zakresie rozwoju i utrzymania infrastruktury technicznej oraz utrzymania i remontów budynków i obiektów budowlanych będących własnością lub w zarządzie Gminy Strzyżewice – zebranie propozycji z poszczególnych stanowisk Referatu przekazanie ich Skarbnikowi Gminy.

5. Zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej i nadzór nad ich eksploatacją oraz dbałość o ich rozbudowę zgodnie z zapotrzebowaniem społecznym: obiekty kubaturowe wraz z otoczeniem, obiekty sportowe i miejsca rekreacji (place zabaw, siłownia zewnętrzna).

6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizowaniem inwestycji gminnych:

1)    organizowanie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,

2)    przygotowanie projektów umów na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług oraz nadzory inwestorskie,

3)    współpraca z wykonawcami, kierownikami budów, inspektorami nadzoru w trakcie realizacji inwestycji wspólnie ze wszystkimi pracownikami Referatu,

4)    prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi wynikającymi z umów na realizację inwestycji gminnych.

5)    sprawdzanie jakości i ilości wykonanych robót, sprawdzanie kosztorysów i faktur dla robót remontowych

6)    udział w pracach komisji odbiorowych inwestycji gminnych,

7)    oddawanie obiektu do użytkowania – kompletowanie dokumentów dotyczących zakończenia budowy do Powiatowego Inspektora nadzoru Budowlanego, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

7. Zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej i nadzór nad ich eksploatacją oraz dbałość o ich rozbudowę zgodnie z zapotrzebowaniem społecznym:

1)    nadzór nad ujęciami wody, sieciami wodociągowymi i kanalizacyjnymi oraz współpraca z podmiotami obsługującym w/w obiekty,

2)    prowadzenie gospodarki komunalnej w formach organizacyjnych określonych obowiązującymi przepisami,

3)    uzgadnianie przebiegu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na dokumentacjach technicznych.

8. Opracowywanie planów zaopatrzenia ludności w wodę w warunkach specjalnych.

9. Opracowywanie dla robót remontowych obiektów gminnych: przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na potrzeby prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

10. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji gminnych – sieci wodociągowe, kanalizacyjne i obiekty kubaturowe:

1)    przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę,

2)    współpraca z projektantami opracowującymi dokumentację techniczną,

3)    udział w zebraniach wiejskich w trakcie przygotowania inwestycji do realizacji

4)    przygotowywanie wniosków na właściwe zezwolenia, opinie i uzgodnienia wymagane przepisami prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,

5)    współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków przy inwestycjach położonych na terenach objętych ochroną konserwatorską,

6)    współpraca ze Starostwem Powiatowym w Lublinie w sprawie wydawania pozwoleń na budowę inwestycji gminnych lub zgłaszania zamiaru wykonania robót budowlanych.

11. Realizacja inwestycji gminnych z zakresu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz kubaturowych obiektów.

12. Sprawy zamówień publicznych:

1)    prowadzenie obsługi komisji przetargowej powołanej do przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

2)    kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych przepisami o zamówieniach publicznych,

3)    wykonywanie nadzoru nad stosowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,

4)    udzielanie wyjaśnień stanowiskom pracy przy opracowywaniu materiałów źródłowych stanowiących podstawę udzielania zamówień na dostawy, roboty i usługi,

5)    prowadzenie rejestru zamówień publicznych,

6)    występowanie w imieniu gminy do Urzędu Zamówień Publicznych,

7)    Prowadzenie ewidencji umów zawartych w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych,

8)    Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych,

9)    udzielanie i publikowanie informacji na temat przeprowadzanych zamówień publicznych zgodnie z ustawą,

10)                wykorzystanie technik informatycznych do procedur przetargowych.

11)                sporządzanie sprawozdań rocznych z udzielonych przez Gminę zamówień publicznych.

13. Prowadzenie ewidencji umów powstających w Referacie.

14. Prowadzenie ewidencji inwestycji komunalnych.

15. Przygotowywanie pisemnych informacji o remontach obiektów i inwestycjach w celu publikacji na stronie internetowej gminy oraz w gminnej gazecie i kronice.

Email