-
Planowanie i wdrażanie działań z zakresu promocji gminy.
-
Opieka nad strona internetową.
-
Prowadzenie i koordynowanie profili w mediach społecznościowych.
-
Przygotowywanie informacji na temat działalności urzędu i organów gminy dla środków masowego przekazu.
-
Utrzymywanie stałych kontaktów z jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi gminy.
-
Współpraca z jednostki organizacyjnymi, stowarzyszeniami, sołectwami i innymi organizacjami przy opracowywaniu rocznego kalendarza imprez.
-
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem patronatu Wójta Gminy.
-
Współpraca z organizacjami pozarządowymi w ramach kompetencji Gminy.
-
Prowadzenie czynności pomocniczych związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji będących przedmiotem pracy Referatu.
-
Koordynowanie współpracy Gminy z zagranicą w ramach porozumień partnerskich oraz udziałem gminy w związkach, stowarzyszeniach.
-
Sprawy związane z prowadzeniem archiwum zakładowego Urzędu Gminy
i Urzędu Stanu Cywilnego.
-
Pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie, w tym sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw i prowadzenia akt spraw
-
Organizowanie biblioteki urzędu:
-
Prowadzenie ewidencji podręcznej sprzętu kuchennego.
-
Tworzenie Kroniki Gminy Strzyżewice.
-
Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań związanych z funduszem sołeckim i współpraca w tym zakresie z sołectwami.