Obsada, kompetencje
Imię i Nazwisko | Informacje | Kadencja | Kolejność |
---|---|---|---|
Justyna Pruś |
Stanowisko: Kierownik Referatu Inwestycji Telefon: tel. (81) 566-96-05 fax. (81) 56-66-025 Email: Godziny przyjęć: pok.: 24 Obowiązki:
1) udział w zebraniach wiejskich w trakcie przygotowania inwestycji do realizacji, 2) prowadzenie rejestru Społecznych Komitetów Budowy, 3) współpraca ze Społecznymi Komitetami Budowy planowanych inwestycji, 4) współpraca z projektantami projektującymi daną inwestycję, 5) współpraca ze Starostwem Powiatowym w sprawie wydawania pozwoleń na budowę inwestycji gminnych, 6) współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków przy inwestycjach położonych na terenach objętych ochroną konserwatorska. 6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizowaniem inwestycji gminnych: 1) organizowanie przetargów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych dla instalacji sieciowych, 2) przygotowanie projektów umowy o wykonanie robót, 3) współpraca z wykonawcami, kierownikami budów, inspektorami nadzoru w trakcie realizacji inwestycji, 4) sprawdzanie jakości i ilości wykonanych robót, sprawdzanie kosztorysów i faktur dla robót remontowych, 5) oddanie obiektu do użytkowania – protokół odbioru, kompletowanie dokumentów, uzyskanie decyzji o oddaniu obiektu do użytkowania. 7. Zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej i nadzór nad ich eksploatacją oraz dbałość o ich rozbudowę zgodnie z zapotrzebowaniem społecznym: 1) nadzór nad ujęciami wody oraz współpraca z podmiotem obsługującym w/w obiekty, 2) prowadzenie gospodarki komunalnej w formach organizacyjnych określonych obowiązującymi przepisami, ustalanie cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie 3) wydawanie decyzji w sprawie zgody na przyłączenie się do wcześniej wybudowanej sieci wodociągowej, kanalizacyjnej lub gazowej. 8. Opracowywanie planów zaopatrzenia ludności w wodę w warunkach specjalnych. 9. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony dóbr kultury: 1) prowadzenie ewidencji dóbr kultury, 2) wydawanie zarządzeń w celu zabezpieczenia zabytków i niezwłoczne zawiadomienie właściwego konserwatora zabytków, 3) składanie wniosków o wpis do rejestru zabytków dóbr kultury oraz przedmiotów zasługujących na wciągniecie do rejestru, 4) przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu, ujawnieniu, odkryciu przedmiotu, który posiada cechy zabytku archeologicznego, 5) współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, 6) koordynacja prac związanych z renowacją dóbr kultury stanowiących własność Gminy, zbieranie informacji na temat możliwości finansowania zadań związanych z ochroną dóbr kultury, opracowywanie w tym zakresie projektów. 10. Sprawy zamówień publicznych: 1) prowadzenie obsługi komisji przetargowej powołanej do przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, 2) kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych przepisami o zamówieniach publicznych, 3) wykonywanie nadzoru nad stosowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, 4) udzielanie wyjaśnień stanowiskom pracy przy opracowywaniu materiałów źródłowych stanowiących podstawę udzielania zamówień na dostawy, roboty i usługi, 5) prowadzenie rejestru zamówień publicznych, odwołań i protestów, 6) rozpatrywanie protestów w zakresie określonym stosownymi procedurami, 7) występowanie w imieniu gminy do Urzędu Zamówień Publicznych, 8) Prowadzenie ewidencji umów. 9) Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych, 10) udzielanie i publikowanie informacji na temat przeprowadzanych zamówień publicznych zgodnie z ustawą, 11) wykorzystanie technik informatycznych do procedur przetargowych, 11. Sporządzanie wniosków na dofinansowanie projektów w zakresie prowadzonych zadań. 12. Rozliczanie projektów powykonawczo do instytucji, przez które były współfinansowane. 13. Niezwłoczne przekazywanie informacji o zrealizowanych inwestycjach infrastruktury technicznej i stworzenia warunków do podłączenia nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej pracownikowi ds. budownictwa celem naliczenia z tego tytułu opłat adiacenckich. |
1 |