Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
Imię i nazwisko
Wioletta Mucha
Telefon
815669615
Stanowiska
Kierownik Referatu Strategii i Funduszy
Obowiązki:
- Organizacja i nadzór merytoryczny nad realizacją zadań należących do Referatu. Koordynacja prac referatu w celu właściwej, terminowej realizacji zadań.
- Koordynowanie opracowywania, aktualizacji i wdrażania planów, strategii i programów rozwoju gminy.
- Bieżąca analiza realizacji strategii i planów rozwoju Gminy.
- Sprawy pozyskiwania środków na zadania inwestycyjne:
- pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych Gminy ze środków krajowych i zagranicznych,
- koordynacja, obsługa i nadzór rozpoczętych i będących w trakcie realizacji projektów,
- obsługa i zbieranie informacji na temat programów pomocowych,
- przygotowywanie wniosków aplikacyjnych i dokumentów do zawarcia umowy,
- koordynacja prac związanych z wdrożeniem, monitoringiem i rozliczeniem projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań z realizacji projektów,
- bieżąca współpraca z instytucjami zarządzającymi oraz organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w sprawach wdrażania programów pomocowych.
- Sprawy rozwoju lokalnego:
- pozyskiwanie informacji, danych umożliwiających prawidłowe ukierunkowanie działań związanych z rozwojem Gminy,
- analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze gminy i gmin sąsiednich,
- działania w zakresie odnowy wsi oraz zachowania i odnowy dziedzictwa kulturowego,
- współpraca z instytucjami gospodarczymi, administracją publiczną w zakresie realizacji Strategii Rozwoju Gminy.
Obowiązki:
- Organizacja i nadzór merytoryczny nad realizacją zadań należących do Referatu. Koordynacja prac referatu w celu właściwej, terminowej realizacji zadań.
- Koordynowanie opracowywania, aktualizacji i wdrażania planów, strategii i programów rozwoju gminy.
- Bieżąca analiza realizacji strategii i planów rozwoju Gminy.
- Sprawy pozyskiwania środków na zadania inwestycyjne:
- pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych Gminy ze środków krajowych i zagranicznych,
- koordynacja, obsługa i nadzór rozpoczętych i będących w trakcie realizacji projektów,
- obsługa i zbieranie informacji na temat programów pomocowych,
- przygotowywanie wniosków aplikacyjnych i dokumentów do zawarcia umowy,
- koordynacja prac związanych z wdrożeniem, monitoringiem i rozliczeniem projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań z realizacji projektów,
- bieżąca współpraca z instytucjami zarządzającymi oraz organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w sprawach wdrażania programów pomocowych.
- Sprawy rozwoju lokalnego:
- pozyskiwanie informacji, danych umożliwiających prawidłowe ukierunkowanie działań związanych z rozwojem Gminy,
- analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze gminy i gmin sąsiednich,
- działania w zakresie odnowy wsi oraz zachowania i odnowy dziedzictwa kulturowego,
- współpraca z instytucjami gospodarczymi, administracją publiczną w zakresie realizacji Strategii Rozwoju Gminy.
Email