Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
Imię i nazwisko
Anna Siatkowska
Telefon
815666025
Stanowiska
Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego
Obowiązki:
I. Prowadzenie spraw w zakresie promocji i komunikacji społecznej.
- Planowanie i wdrażanie działań marketingowych.
- Wykonywanie wszelkich działań mających na celu promocję Gminy.
- Prowadzenie gminnej strony internetowej, aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczonymi materiałami, zbieranie informacji i ich publikacja.
- Współpraca z CKiPGS w sprawach związanych z wydawaniem czasopisma Gminy Strzyżewice KOMPRES, zbieranie i przygotowywanie materiałów, gromadzenie dokumentacji fotograficznej i tekstowej.
- Prowadzenie i koordynowanie profili w mediach społecznościowych.
- Współpraca z mediami, w tym przygotowywanie informacji na temat działalności jst dla środków masowego przekazu.
- Zamawianie i projektowanie materiałów promocyjnych, negocjowanie warunków umów na usługi reklamy i sponsoringu.
- Przygotowanie publikacji i opracowań związanych z promocją Gminy i wzmacnianiem jej wizerunku.
- Bezpośrednie uczestnictwo w organizacji imprez o znaczeniu gminnym i ponadgminnym.
- Współpraca z instytucjami kultury, jednostkami oświatowymi i innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania i organizacji imprez na terenie Gminy.
- Utrzymywanie stałych kontaktów z jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi gminy.
- Współpraca z jednostki organizacyjnymi, stowarzyszeniami, sołectwami i innymi organizacjami przy opracowywaniu rocznego kalendarza imprez.
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem patronatu Wójta Gminy.
- Tworzenie Kroniki Gminy Strzyżewice.
II. Obsługa podmiotów gospodarczych.
- Przyjmowanie wniosków o wpis lub zmianę wpisu, wznowienie bądź wykreślenie działalności gospodarczej w CEIDG.
- Wykonywanie czynności pomocniczych, związanych z prowadzeniem Krajowego Rejestru Sądowego.
- Kontrola przestrzegania przepisów prawa przez przedsiębiorców w zakresie wynikającym z ustaw.
- Prowadzenie gminnej ewidencji obiektów hotelarskich, w tym gospodarstw agroturystycznych.
- Wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w granicach i na zasadach określonych aktami prawa miejscowego, w tym wydawanie jednorazowych zezwoleń.
- Prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Współpraca z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na terenie gminy w zakresie udzielania informacji o dostępnych na rynku programach wspierających rozwój przedsiębiorczości, w tym dot. finansowania zewnętrznego skierowanego do MŚP.
- Prowadzenie usług doradczych i informacyjnych, związanych z administracyjno-prawnymi aspektami prowadzenia działalności gospodarczej.
- Organizowanie okresowych spotkań i konsultacji z lokalnymi przedsiębiorcami.
- Współpraca z instytucjami specjalistycznymi w zakresie pozyskiwania dla gminy nowych inwestorów.
- Prowadzenie działań na rzecz promocji lokalnych przedsiębiorców poza obszarem gminy.
- Promocja gminy, jako miejsca lokowania przedsięwzięć inwestycyjnych.
III. Sprawy Punktu Obsługi Inwestora.
- Przygotowywanie kompletnej oferty inwestycyjnej gminy, jej weryfikacja i aktualizacja, w tym nadzór nad danymi niezbędnymi do jej opracowania.
- Aktualizacja danych dotyczących oferty inwestycyjnej na portalu gminy oraz dbałość o aktualność informacji, w tym nadzór nad administratorem strony w tym zakresie.
- Weryfikacja oferty inwestycyjnej i działań POI pod kątem zgodności ze „Strategią rozwoju społeczno-gospodarczego gminy”, w szczególności w zakresie ładu przestrzennego i gospodarki nieruchomościami.
- Organizacja/ udział w organizowanych przez JST działaniach promujących ofertę inwestycyjną gminy.
- Udzielanie informacji przedsiębiorcom/ inwestorom, w tym prezentacja posiadanej przez gminę oferty inwestycyjnej.
- Organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych inwestorów na terenie gminy i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie.
- Asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych na poziomie gminy, występujących w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego.
- Opieka poinwestycyjna dla firm łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie gminy.
- Współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora na szczeblu ponadgminnym, w szczególności z PAIH, SSE i innymi partnerami regionalnymi.
- Znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania.
IV. Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia mienia gminnego.
V. Wydawanie kart drogowych oraz ewidencja i rozliczanie paliwa do pojazdów i sprzętu mechanicznego.
VI. Prowadzenie rejestru otrzymanych zapotrzebowań na korzystanie z samochodu osobowego przez pracowników Urzędu i przekazywanie dyspozycji kierowcy.
VII. Prowadzenie Centralnego Rejestru Umów.
VIII. Realizacja zamówień publicznych w zakresie bieżącej obsługi Urzędu Gminy.