Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
Do zakresu zadań ZASTĘPCY WÓJTA (ZWG) w szczególności należy:
1. Podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Wójta z wyjątkiem zatrudniania i zwalniania pracowników.
2. Nadzór nad jednostkami organizacyjnymi Gminy.
3. Wykonywanie zadań zleconych przez Wójta związanych m.in. z realizacją inwestycji gminnych oraz wynikających z bieżącej działalności gminy.
4. Prowadzenie korespondencji bezpośredniej Wójta, w tym przygotowywanie odpowiedzi na pisma.
5. Realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Wójta, w tym przygotowywanie wystąpień Wójta w sprawach kontaktów zewnętrznych.
6. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów informacyjnych i merytorycznych (w tym prezentacji) na potrzeby Wójta.
7. Bieżące informowanie Wójta o realizacji zadań na terenie gminy.
8. Organizacja, koordynacja i obsługa kontaktów i spotkań:
1) udział w obsłudze uroczystości z udziałem Wójta;
2) towarzyszenie, asystowanie Wójtowi podczas narad, spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych;
3) przypominanie o ważnych datach, rocznicach, uroczystościach;
4) współpraca z sekretariatem w zakresie prowadzenie terminarza wizyt i spotkań.
9. Organizacja współpracy Gminy z innymi regionami i z zagranicą.
10. Udział z ramienia Wójta w spotkaniach z mieszkańcami Gminy i przedstawicielami innych instytucji.
11. Kontakt z mediami w zakresie działań Wójta.
12. Prowadzenie działań promocyjnych Wójta i wspieranie promocji Gminy.
13. Współpraca z informatykiem w zakresie aktualizacji informacji w BIP i na stronie internetowej Gminy.
14. Nadzór nad tworzeniem i redagowaniem Czasopisma Gminy Strzyżewice KOMPRES.
15. Sprawy związane z kulturą i sztuką oraz kulturą fizyczną, wypoczynkiem i rekreacją, a w szczególności koordynacja imprez o charakterze gminnym.
Do zakresu zadań stanowiska pracy ds. funduszy w szczególności należy:
- Prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych.
- Współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi przy realizacji zadań związanych z pozyskiwaniem i wydatkowaniem środków z funduszy pozabudżetowych.
- Współpraca w zarządzaniu projektami, w tym dbałość o terminowe przekazywanie obowiązkowych raportów, informowanie zarządzających funduszami o zmianach w projektach, przestrzeganie zachowania w dokumentacji i materiałach promocyjnych obligatoryjnych znaków i formuł.
- Monitorowanie i analizowanie obowiązujących wytycznych związanych z realizowanymi projektami.
- Praca w zespołach projektowych w zakresie projektów inwestycyjnych i tzw. „miękkich”.
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do składania wniosków aplikacyjnych.
- Uczestniczenie w rozliczaniu projektów finansowych ze środków pozabudżetowych w zakresie finansowym i rzeczowym.
- Przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu środków zewnętrznych, a także opracowywanie informacji o realizowanych projektach w ramach działań informacyjno - promocyjnych dotyczących ww. zadań.
- Przygotowywanie informacji o zadaniach inwestycyjnych, które uzyskały dofinansowanie do zamieszczenia na stronie internetowej oraz gazecie i kronice gminnej.
- Koordynacja spraw związanych z udzielaniem zamówień wspólnych dla Gminy i jej jednostek organizacyjnych – przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw i usług, ustalanie wartości zamówienia, przekazywanie materiałów do udzielenia zamówienia Kierownikowi Referatu, udział w komisjach przetargowych.