Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Wakat na stanowisku
Stanowiska
Zastępca Wójta
Obowiązki:

Do zakresu zadań ZASTĘPCY WÓJTA (ZWG) w szczególności należy:

1. Podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Wójta z wyjątkiem zatrudniania i zwalniania pracowników.

2. Nadzór nad jednostkami organizacyjnymi Gminy.

3. Wykonywanie zadań zleconych przez Wójta związanych m.in. z realizacją inwestycji gminnych oraz wynikających z bieżącej działalności gminy.

4. Prowadzenie korespondencji bezpośredniej Wójta, w tym przygotowywanie odpowiedzi na pisma.

5. Realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Wójta, w tym przygotowywanie wystąpień Wójta w sprawach kontaktów zewnętrznych.

6. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów informacyjnych i merytorycznych (w tym prezentacji) na potrzeby Wójta.

7. Bieżące informowanie Wójta o realizacji zadań na terenie gminy.

8. Organizacja, koordynacja i obsługa kontaktów i spotkań:
1) udział w obsłudze uroczystości z udziałem Wójta;
2) towarzyszenie, asystowanie Wójtowi podczas narad, spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych;
3) przypominanie o ważnych datach, rocznicach, uroczystościach;
4) współpraca z sekretariatem w zakresie prowadzenie terminarza wizyt i spotkań.

9. Organizacja współpracy Gminy z innymi regionami i z zagranicą.

10. Udział z ramienia Wójta w spotkaniach z mieszkańcami Gminy i przedstawicielami innych instytucji.

11. Kontakt z mediami w zakresie działań Wójta.

12. Prowadzenie działań promocyjnych Wójta i wspieranie promocji Gminy.

13. Współpraca z informatykiem w zakresie aktualizacji informacji w BIP i na stronie internetowej Gminy.

14. Nadzór nad tworzeniem i redagowaniem Czasopisma Gminy Strzyżewice KOMPRES.

15. Sprawy związane z kulturą i sztuką oraz kulturą fizyczną, wypoczynkiem i rekreacją, a w szczególności koordynacja imprez o charakterze gminnym.

Obowiązki:

Do zakresu zadań stanowiska pracy ds. funduszy  w szczególności należy:

  1. Prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych.
  2. Współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi przy realizacji zadań związanych z pozyskiwaniem i wydatkowaniem środków z funduszy pozabudżetowych.
  3. Współpraca w zarządzaniu projektami, w tym dbałość o terminowe przekazywanie obowiązkowych raportów, informowanie zarządzających funduszami o zmianach w projektach, przestrzeganie zachowania w dokumentacji i materiałach promocyjnych obligatoryjnych znaków i formuł.
  4. Monitorowanie i analizowanie obowiązujących wytycznych związanych z realizowanymi projektami.
  5. Praca w zespołach projektowych w zakresie projektów inwestycyjnych i tzw. „miękkich”.
  6. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do składania wniosków aplikacyjnych.
  7. Uczestniczenie w rozliczaniu projektów finansowych ze środków pozabudżetowych w zakresie finansowym i rzeczowym.
  8. Przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu środków zewnętrznych, a także opracowywanie informacji o realizowanych projektach w ramach działań informacyjno - promocyjnych dotyczących ww. zadań.
  9. Przygotowywanie informacji o zadaniach inwestycyjnych, które uzyskały dofinansowanie do zamieszczenia na stronie internetowej oraz gazecie i kronice gminnej.
  10. Koordynacja spraw związanych z udzielaniem zamówień wspólnych dla Gminy i jej jednostek organizacyjnych – przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw i usług, ustalanie wartości zamówienia, przekazywanie materiałów do udzielenia zamówienia Kierownikowi Referatu, udział w komisjach przetargowych.