Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Dorota Pietraś
Telefon
815669610
Stanowiska
Stanowisko pracy ds. mienia komunalnego i kasjer
Obowiązki:
  1. Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktywów trwałych Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych.
  2. Prowadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia Urzędu Gminy.
  3. Dokonywanie przeszacowań i umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  4. Sporządzenie sprawozdań o stanie i ruchu środków trwałych.
  5. Prowadzenie spraw dotyczących inwentaryzacji składników majątku.
  6. Załatwianie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
  7. Przygotowanie wniosków do wojewody o przekazanie gminie dotacji celowych na postępowanie w sprawie zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej i jego wypłatę.
  8. Sporządzanie okresowych i rocznych rozliczeń dotacji oraz okresowych i rocznych sprawozdań rzeczowo – finansowych z realizacji wypłat zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
  9. Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Gminy (pobór gotówki z banku, rozliczanie rachunków gotówkowych, sporządzanie raportów kasowych).
  10. Obsługa programu płatności bezgotówkowych z wykorzystaniem terminalu POS.
  11. Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych osób fizycznych i prawnych.
  12. Podejmowanie czynności egzekucyjnych w stosunku do osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej w przypadku nieregulowania należności podatkowych (wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych oraz stosowanie innych środków egzekucyjnych przewidzianych prawem).
  13. Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.
  14. Prowadzenie postępowań w sprawach udzielania ulg podatkowych, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów płatności podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych i od osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, z uwzględnieniem przepisów z zakresu pomocy publicznej.