Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko pracy ds. bezpieczeństwa i sekretariatu

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Obowiązki:

1.        Organizacja pracy sekretariatu: Organizacja i obsługa spotkań, wizyt oraz posiedzeń z udziałem Wójta. Techniczna i organizacyjna obsługa przyjęć mieszkańców przez Wójta, Zastępcę i Sekretarza.

2.        Obsługa kancelaryjna Urzędu: Rejestrowanie korespondencji wpływającej do kancelarii ogólnej (tradycyjnej i elektronicznej) w elektronicznym systemie obsługi spraw i dokumentów Urzędu. Rozdział korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych i stanowisk pracy. Ekspediowanie korespondencji wychodzącej za pośrednictwem operatora pocztowego lub wewnętrznej dystrybucji oraz nadzór nad prawidłowością doręczeń.

3.        Obsługa mieszkańców: Informacyjna i kancelaryjna obsługa klientów w zakresie zadań realizowanych przez Urząd. Przyjmowanie i wydawanie wniosków oraz dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami.

4.        Zadania w zakresie bezpieczeństwa mieszkańców i zarządzania kryzysowego

1)        Przeciwdziałanie zagrożeniom: Identyfikacja zagrożeń naturalnych i technicznych oraz opracowywanie programów poprawy bezpieczeństwa mieszkańców. Realizacja działań z zakresu ochrony porządku publicznego i przeciwdziałania zagrożeniom życia i zdrowia.

2)        Planowanie obronne: Przygotowanie i realizacja działań obronnych zapewniających funkcjonowanie gminy w czasie zagrożenia bezpieczeństwa oraz w warunkach wojny. Nadzór nad realizacją zadań obronnych przez referaty i jednostki organizacyjne Gminy.

3)        Ochrona przeciwpożarowa i ratownictwo: Organizacja działań ochronnych w zakresie ochrony życia, zdrowia, mienia i środowiska w gminnych budynkach i na terenach należących do Gminy.

4)        Obrona Cywilna: Koordynowanie przedsięwzięć Obrony Cywilnej, w tym planowania i realizacji działań mających na celu ochronę ludności.

5)        Zarządzanie kryzysowe: Planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z zarządzaniem kryzysowym.

5.        Koordynacja czynności kancelaryjnych: Sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie. Kontrola poprawności doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw i prowadzenia akt spraw.

6.        Prowadzenie Kancelarii Niejawnej

7.        Współpraca z kierownikiem referatu oraz innymi stanowiskami w zakresie realizacji zadań kancelaryjnych i związanych z bezpieczeństwem.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Budzyńska Elżbieta
Data wytworzenia informacji:
2024-12-31
Osoba wprowadzająca informację:
Kołodziejczyk Jarosław
Dodano do BIP dnia:
2019-02-12