Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej
Adres komórki

pokój nr 32


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2021-07-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 31

Obowiązki:

Do zakresu zadań STANOWISKA PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ (FP-I) w szczególności należy:
1. Prowadzenie spraw dochodów gminy, w tym:
a) dekretowanie dowodów księgowych,
b) rozliczanie,
c) uzgadnianie poszczególnych grup dochodów,
d) sporządzanie wydruków (komputerowych).
2. Prowadzenie ewidencji analitycznej na kontach rachunkowych w zakresie należności i zobowiązań.
3. Dekretowanie, rozliczanie, księgowanie wydatków budżetowych.
4. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej wykonania budżetu.
5. Rozliczanie rachunków bezgotówkowych.
6. Prowadzenie ewidencji analitycznej zaangażowania środków budżetowych.
7. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonania obowiązków z zakresu sprawozdawczości.
8. Sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald.
9. Sporządzanie na koniec roku zestawień kont syntetycznych.
10. Prowadzenie kartotek ilościowo - wartościowych zakupu materiałów, paliwa dla samochodów, księgowanie ich zużycia na koniec każdego miesiąca oraz uzgadnianie stanów.
11. Uzgadnianie wpływów z księgowością podatkową.
12. Sprawdzanie dokumentów do wypłaty pod względem formalno -rachunkowym.
13. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego (syntetyczna).
14. Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie zadań własnych, zleconych i powierzonych (syntetyka i analiza).
15. Dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego.
16. Dokonywanie kontroli kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
17. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
18. Współpraca ze stanowiskiem pracy ds. zagospodarowania przestrzennego w zakresie naliczania opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości i budowy urządzeń infrastruktury technicznej.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kołodziejczyk Jarosław
Data wytworzenia informacji:
2019-01-14
Osoba wprowadzająca informację:
Kołodziejczyk Jarosław
Dodano do BIP dnia:
2019-02-13