Stanowisko pracy ds. bezpieczeństwa i sekretariatu w Referacie Organizacyjnym ARCHIWALNE
wykształcenie wyższe magisterskie
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką danego stanowiska;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość podstawowych informacji o Gminie Strzyżewice;
- znajomość ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej;
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
- znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym;
- znajomość ustawy o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych;
- znajomość ustaw Prawo o zgromadzeniach i o bezpieczeństwie imprez masowych;
- umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych i pod presją czasu;
- odporność na stres.
- Organizacja pracy sekretariatu: Organizacja i obsługa spotkań, wizyt oraz posiedzeń z udziałem Wójta. Techniczna i organizacyjna obsługa przyjęć mieszkańców przez Wójta, Zastępcę i Sekretarza.
- Obsługa kancelaryjna Urzędu: Rejestrowanie korespondencji wpływającej do kancelarii ogólnej (tradycyjnej i elektronicznej) w elektronicznym systemie obsługi spraw i dokumentów Urzędu. Rozdział korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych i stanowisk pracy. Ekspediowanie korespondencji wychodzącej za pośrednictwem operatora pocztowego lub wewnętrznej dystrybucji oraz nadzór nad prawidłowością doręczeń.
- Obsługa mieszkańców: Informacyjna i kancelaryjna obsługa klientów w zakresie zadań realizowanych przez Urząd. Przyjmowanie i wydawanie wniosków oraz dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Zadania w zakresie bezpieczeństwa mieszkańców i zarządzania kryzysowego
- Przeciwdziałanie zagrożeniom: Identyfikacja zagrożeń naturalnych i technicznych oraz opracowywanie programów poprawy bezpieczeństwa mieszkańców. Realizacja działań z zakresu ochrony porządku publicznego i przeciwdziałania zagrożeniom życia i zdrowia.
- Planowanie obronne: Przygotowanie i realizacja działań obronnych zapewniających funkcjonowanie gminy w czasie zagrożenia bezpieczeństwa oraz w warunkach wojny. Nadzór nad realizacją zadań obronnych przez referaty i jednostki organizacyjne Gminy.
- Ochrona przeciwpożarowa i ratownictwo: Organizacja działań ochronnych w zakresie ochrony życia, zdrowia, mienia i środowiska w gminnych budynkach i na terenach należących do Gminy.
- Obrona Cywilna: Koordynowanie przedsięwzięć Obrony Cywilnej, w tym planowania i realizacji działań mających na celu ochronę ludności.
- Zarządzanie kryzysowe: Planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z zarządzaniem kryzysowym.
- Koordynacja czynności kancelaryjnych: Sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie. Kontrola poprawności doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw i prowadzenia akt spraw.
- Prowadzenie Kancelarii Niejawnej
- Współpraca z kierownikiem referatu oraz innymi stanowiskami w zakresie realizacji zadań kancelaryjnych i związanych z bezpieczeństwem.
- list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV) – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących staż pracy. Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia
niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem
w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
Wzory ww. oświadczeń dla kandydata do pobrania na stronie internetowej www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl (w lokalizacji: Urząd Gminy Strzyżewice>>> Urząd>>> Wolne stanowiska>>> stanowisko pracy ds. bezpieczeństwa i sekretariatu w Referacie Organizacyjnym >>> Oświadczenia), w wersji papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy Strzyżewice.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Pełny wymiar czasu pracy (przeciętnie 40 godzin tygodniowo) w godzinach pracy Urzędu.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy o pracę dla pracownika organizuje się służbę przygotowawczą. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzenia kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzenia kolejnego naboru.
- Miejsce pracy: praca w budynku i poza nim. Budynek jednopiętrowy (Urząd Gminy Strzyżewice, Strzyżewice 109). Bezpieczne warunki pracy. W budynku brak windy.
- Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych. Pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy, co najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy. Bezpośredni kontakt z klientem, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak jest specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym oraz niesłyszącym.
W miesiącu poprzedzającym miesiąc upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Strzyżewice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
- Dokumenty aplikacyjne kandydaci winni składać w terminie do dnia 6 grudnia 2024 r. osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Strzyżewice, Strzyżewice 109,
pok. nr 28 lub pocztą na adres: Urząd Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice 109. - Komplet dokumentów aplikacyjnych winien być złożony w zamkniętej kopercie
z oznaczonej opisem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. bezpieczeństwa i sekretariatu w Referacie Organizacyjnym”. - Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli zostaną złożone w godzinach pracy urzędu w ostatnim dniu terminu określonego w ogłoszeniu o naborze.
- Dokumenty aplikacyjne złożone w sposób niezgodny z wymaganiami ogłoszenia o naborze albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy spełnią wymagania określone w ogłoszeniu zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru. O terminie i miejscu przeprowadzenia Etapu II naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
- Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl oraz zamieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Strzyżewice, Strzyżewice 109 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Dodano do BIP dnia 22-11-2024 08:38:05