Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Natalia Moryl
Telefon
815669614
Stanowiska
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Obowiązki:

I. Podejmowanie czynności Kierownika USC pod jego nieobecność lub wynikajacej z innych przyczyn niemożliwości pełnienia obowiązków przez Kierownika USC.

II. Prowadzenie spraw dowodów osobistych.

  1. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych i wydawanie spersonalizowanych dokumentów z kopertami PUK.
  2. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
  3. Unieważnianie oraz zawieszanie dowodów osobistych.
  4. Obsługa warstwy elektronicznej dowodu.
  5. Przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub zniszczeniu dowodu osobistego oraz wydawanie zaświadczeń.
  6. Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej
    z dowodami osobistymi.
Obowiązki:

III. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu:

  1. Prowadzenie spraw pracowniczych wynikających z podejmowania czynności pracowniczych z zakresu prawa pracy,
  2. Prowadzenie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, dokumentacji pracowniczej, akt osobowych i kart urlopowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  3. Aktualizacja stażu pracy i wprowadzanie związanych z tym zmian w wynagrodzeniu, przygotowywanie dokumentów do naliczania nagród jubileuszowych, dodatków za wysługę lat oraz nagród dla pracowników,
  4. Prowadzenie listy obecności oraz ewidencja czasu pracy pracowników,
  5. Przygotowanie projektów planów urlopów wypoczynkowych oraz prowadzenie rejestru wykorzystanych urlopów wypoczynkowych,
  6. Przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
  7. Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań o zatrudnieniu,
  8. Kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie,
  9. Współpraca z urzędami pracy w sprawach zatrudnienia i przeciwdziałania bezrobociu, organizacji prac interwencyjnych, staży absolwenckich oraz robót publicznych,
  10. Przygotowywanie wniosków o nagrody, medale i odznaczenia.

IV. Prowadzenie sprawy osobowych kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Strzyżewice:

  1. Prowadzenie spraw związanych z powierzaniem stanowisk kierowniczych w oświacie gminnej i instytucjach kultury, w tym spraw związanych z oceną pracy dyrektora placówki oświatowej;
  2. Przygotowywanie wniosków o nagrody, medale i odznaczenia oraz koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z przydziałem nagród Wójta Gminy dla dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych.

V. Prowadzenie rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych zgodnie z Polityką Ochronyc Danych Osobowych Urzędu Gminy Strzyżewice.

VI.Spisywanie zeznań świadków do udokumentowania okresów zatrudnieniaw gospodarstwie rolnym, pracach przymusowych, zakładzie pracy oraz wydawanie w tym zakresie zaświadczeń.

VII. Prowadzenie spraw pieczęci urzędowych: ustalanie treści zamówienia, wydawanie, zwroty, ewidencja, nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.

VIII. Pełnienie obowiązków inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie:

  1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  2. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych.
  3. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
  4. Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników.
  5. Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
  6. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także kontrola realizacji tych wniosków.
  7. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy.
  8. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
  9. Organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
  10. Zaopatrzenie pracowników samorządowych w odzież roboczą, obuwie robocze i środki higieny osobistej, prowadzenie ewidencji tych przedmiotów oraz rozliczanie ich zużycia.

IX. Sprawy z zakresu wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi oraz przeciwdziałania narkomanii:

  1. Prowadzenie spraw związanych z pracą Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
  2. Opracowanie rocznego planu pracy komisji.
  3. Prowadzenie dokumentacji dot. wykorzystania środków finansowych związanych z pracą komisji.
  4. Opracowywanie projektów  i realizacja gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
Email