Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Wioletta Mucha
Telefon
815669615
Stanowiska
Kierownik Referatu Strategii i Funduszy
Obowiązki:
  1. Organizacja i nadzór merytoryczny nad realizacją zadań należących do Referatu. Koordynacja prac referatu w celu właściwej, terminowej realizacji zadań.
  2. Koordynowanie opracowywania, aktualizacji i wdrażania planów, strategii i programów rozwoju gminy.
  3. Bieżąca analiza realizacji strategii i planów rozwoju Gminy.
  4. Sprawy pozyskiwania środków na zadania inwestycyjne:
  • pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych Gminy ze środków krajowych i zagranicznych,
  • koordynacja, obsługa i nadzór rozpoczętych i będących w trakcie realizacji projektów,
  • obsługa i zbieranie informacji na temat programów pomocowych,
  • przygotowywanie wniosków aplikacyjnych i dokumentów do zawarcia umowy,
  • koordynacja prac związanych z wdrożeniem, monitoringiem i rozliczeniem projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań z realizacji projektów,
  • bieżąca współpraca z instytucjami zarządzającymi oraz organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w sprawach wdrażania programów pomocowych.
  1. Sprawy rozwoju lokalnego:
    • pozyskiwanie informacji, danych umożliwiających prawidłowe ukierunkowanie działań związanych z rozwojem Gminy,
    • analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze gminy i gmin sąsiednich,
    • działania w zakresie odnowy wsi oraz zachowania i odnowy dziedzictwa kulturowego,
    • współpraca z instytucjami gospodarczymi, administracją publiczną w zakresie realizacji Strategii Rozwoju Gminy.
Obowiązki:
  1. Organizacja i nadzór merytoryczny nad realizacją zadań należących do Referatu. Koordynacja prac referatu w celu właściwej, terminowej realizacji zadań.
  2. Koordynowanie opracowywania, aktualizacji i wdrażania planów, strategii i programów rozwoju gminy.
  3. Bieżąca analiza realizacji strategii i planów rozwoju Gminy.
  4. Sprawy pozyskiwania środków na zadania inwestycyjne:
  • pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych Gminy ze środków krajowych i zagranicznych,
  • koordynacja, obsługa i nadzór rozpoczętych i będących w trakcie realizacji projektów,
  • obsługa i zbieranie informacji na temat programów pomocowych,
  • przygotowywanie wniosków aplikacyjnych i dokumentów do zawarcia umowy,
  • koordynacja prac związanych z wdrożeniem, monitoringiem i rozliczeniem projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań z realizacji projektów,
  • bieżąca współpraca z instytucjami zarządzającymi oraz organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w sprawach wdrażania programów pomocowych.
  1. Sprawy rozwoju lokalnego:
    • pozyskiwanie informacji, danych umożliwiających prawidłowe ukierunkowanie działań związanych z rozwojem Gminy,
    • analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze gminy i gmin sąsiednich,
    • działania w zakresie odnowy wsi oraz zachowania i odnowy dziedzictwa kulturowego,
    • współpraca z instytucjami gospodarczymi, administracją publiczną w zakresie realizacji Strategii Rozwoju Gminy.
Email