Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Anna Siatkowska
Telefon
815666025
Stanowiska
Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego
Obowiązki:

I. Prowadzenie spraw w zakresie promocji i komunikacji społecznej.

  1. Planowanie i wdrażanie działań marketingowych.
  2. Wykonywanie wszelkich działań mających na celu promocję Gminy.
  3. Prowadzenie gminnej strony internetowej, aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczonymi materiałami, zbieranie informacji i ich publikacja.
  4. Współpraca z CKiPGS w sprawach związanych z wydawaniem czasopisma Gminy Strzyżewice KOMPRES, zbieranie i przygotowywanie materiałów, gromadzenie dokumentacji fotograficznej i tekstowej.
  5. Prowadzenie i koordynowanie profili w mediach społecznościowych.
  6. Współpraca z mediami, w tym przygotowywanie informacji na temat działalności jst dla środków masowego przekazu.
  7. Zamawianie i projektowanie materiałów promocyjnych, negocjowanie warunków umów na usługi reklamy i sponsoringu.
  8. Przygotowanie publikacji i opracowań związanych z promocją Gminy i wzmacnianiem jej wizerunku.
  9. Bezpośrednie uczestnictwo w organizacji imprez o znaczeniu gminnym i ponadgminnym.
  10. Współpraca z instytucjami kultury, jednostkami oświatowymi i innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania i organizacji imprez na terenie Gminy.
  11. Utrzymywanie stałych kontaktów z jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi gminy.
  12. Współpraca z jednostki organizacyjnymi, stowarzyszeniami, sołectwami i innymi organizacjami przy opracowywaniu rocznego kalendarza imprez.
  13. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem patronatu Wójta Gminy.
  14. Tworzenie Kroniki Gminy Strzyżewice.

II. Obsługa podmiotów gospodarczych.

  1. Przyjmowanie wniosków o wpis lub zmianę wpisu, wznowienie bądź wykreślenie działalności gospodarczej w CEIDG.
  2. Wykonywanie czynności pomocniczych, związanych z prowadzeniem Krajowego Rejestru Sądowego.
  3. Kontrola przestrzegania przepisów prawa przez przedsiębiorców w zakresie wynikającym z ustaw.
  4. Prowadzenie gminnej ewidencji obiektów hotelarskich, w tym gospodarstw agroturystycznych.
  5. Wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w granicach i na zasadach określonych aktami prawa miejscowego, w tym wydawanie jednorazowych zezwoleń.
  6. Prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  7. Współpraca z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na terenie gminy w zakresie udzielania informacji o dostępnych na rynku programach wspierających rozwój przedsiębiorczości, w tym dot. finansowania zewnętrznego skierowanego do MŚP.
  8. Prowadzenie usług doradczych i informacyjnych, związanych z administracyjno-prawnymi aspektami prowadzenia działalności gospodarczej.
  9. Organizowanie okresowych spotkań i konsultacji z lokalnymi przedsiębiorcami.
  10. Współpraca z instytucjami specjalistycznymi w zakresie pozyskiwania dla gminy nowych inwestorów.
  11. Prowadzenie działań na rzecz promocji lokalnych przedsiębiorców poza obszarem gminy.
  12. Promocja gminy, jako miejsca lokowania przedsięwzięć inwestycyjnych.

III. Sprawy Punktu Obsługi Inwestora.

  1. Przygotowywanie kompletnej oferty inwestycyjnej gminy, jej weryfikacja i aktualizacja, w tym nadzór nad danymi niezbędnymi do jej opracowania.
  2. Aktualizacja danych dotyczących oferty inwestycyjnej na portalu gminy oraz dbałość o aktualność informacji, w tym nadzór nad administratorem strony w tym zakresie.
  3. Weryfikacja oferty inwestycyjnej i działań POI pod kątem zgodności ze „Strategią rozwoju społeczno-gospodarczego gminy”, w szczególności w zakresie ładu przestrzennego i gospodarki nieruchomościami.
  4. Organizacja/ udział w organizowanych przez JST działaniach promujących ofertę inwestycyjną gminy.
  5. Udzielanie informacji przedsiębiorcom/ inwestorom, w tym prezentacja posiadanej przez gminę oferty inwestycyjnej.
  6. Organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych inwestorów na terenie gminy i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie.
  7. Asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych na poziomie gminy, występujących w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego.
  8. Opieka poinwestycyjna dla firm łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie gminy.
  9. Współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora na szczeblu ponadgminnym, w szczególności z PAIH, SSE i innymi partnerami regionalnymi.
  10. Znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania.

IV. Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia mienia gminnego.

V. Wydawanie kart drogowych oraz ewidencja i rozliczanie paliwa do pojazdów i sprzętu mechanicznego.

VI. Prowadzenie rejestru otrzymanych zapotrzebowań na korzystanie z samochodu osobowego przez pracowników Urzędu i przekazywanie dyspozycji kierowcy.

VII. Prowadzenie Centralnego Rejestru Umów.

VIII. Realizacja zamówień publicznych w zakresie bieżącej obsługi Urzędu Gminy.