Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Strzyżewice

Logo - Urząd Gminy Strzyżewice

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko pracy ds. dróg

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2022-12-23
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 25

Obowiązki:

 

 

 

Do zakresu zadań Stanowiska pracy ds. dróg w szczególności należy:

1. Bieżące utrzymanie, remonty dróg gminnych, w tym koordynacja oraz rozdysponowanie i rozliczanie ilości kruszywa na poszczególne sołectwa.

2. Nadzór nad utrzymaniem przejezdności dróg gminnych i lokalnych w okresie zimowym.

3. Prowadzenie ewidencji i rejestru dróg gminnych oraz obiektów  mostowych i przepustów leżących w ciągach tych dróg.

4. Współpraca z jednostkami samorządowymi województwa i powiatu w zakresie ustalenia numeracji dróg.

5. Ustalanie przebiegu dróg gminnych.

6. Prowadzenie przeglądów okresowych dróg i obiektów mostowych.

7. Planowanie zadań dotyczących budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów, chodników, przystanków autobusowych.

8. Organizowanie wykonawstwa robót na drogach gminnych:

1)    udział w zebraniach wiejskich w trakcie przygotowania inwestycji do realizacji,

2)    przygotowanie inwestycji drogowych od fazy projektowania do uzyskania pozwolenia na budowę,

3)    współpraca z projektantami opracowującymi dokumentację techniczną przeprowadzanych robót,

4)    przygotowywanie danych do opracowywania dokumentów przetargów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, w tym specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i uczestnictwo w komisji przetargowej,

5)    przygotowanie umów związanych z eksploatacją dróg gminnych,

6)    nadzór przy budowie dróg gminnych, współpraca z kierownikami budów, inspektorami nadzoru obsługującymi daną inwestycję,

7)    rozliczenie finansowe wykonanych dróg,

8)    udział w pracach komisji odbiorowych.

9. Nadzór nad prawidłowym oznakowaniem dróg gminnych zapewniający sprawną organizację ruchu, porządek i bezpieczeństwo.

10. Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.

11. Uzgodnienia dotyczące prowadzenia robót w pasie drogowym, sytuowanie obiektów stałych przy drogach gminnych, przejściach pod drogami urządzeń infrastruktury technicznej.

12. Sporządzanie stałych i czasowych decyzji dot. organizacji ruchu drogowego.

13. Współpraca z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad w Lublinie, Zarządem Dróg Wojewódzkich w Lublinie i Zarządem Dróg Powiatowych w Bełżycach w sprawie budowy skrzyżowań z drogami będącymi w administracji instytucji w/w.

14. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie budowy dróg gminnych.

15. Przygotowanie w porozumieniu Kierownikiem Referatu Inwestycji pisemnych informacji o remontach dróg  i inwestycjach w celu publikacji na stronie internetowej gminy oraz gminnej gazecie i kronice.

16. Przygotowanie propozycji do budżetu gminy i przekazywanie ich Kierownikowi Referatu Inwestycji.

 

 

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Budzyńska Elżbieta
Data wytworzenia informacji:
2022-12-23
Osoba wprowadzająca informację:
Kołodziejczyk Jarosław
Dodano do BIP dnia:
2019-02-13